.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخطار هواشناسی، کاهش دما تا 5 درجه زیر صفر
هوای بیشتر نقاط مازندران پایان هفته تا 5 درجه زیر صفر خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز ، پیرو اخطاریه اداره کل هواشناسی ،با توجه به تقویت و تداوم توده هوای سرد بارشی در استان،بارش باران و برف تا صبح پنج شنبه مورخه4/9/95در استان ادامه داشته و دمای هوا نیز طی این مدت به شدت کاهش می یابد بطوریکه از سه شنبه تا صبح پنج شنبه حتی در مناطق دشت و جلگه نیز بارش برف پیش بینی می گردد و در نتیجه دمای هوا نیز در این مناطق در طول شب به 4تا5درجه زیر صفرخواهد رسید.

 

لذا به کلیه هم استانی های عزیز و مسافرين محترم توصیه می گردد

با توجه به برودت ها هم استانی های محترم جهت مدیریت بهینه مصرف گاز اقدامات لازم را بعمل آورند.

درهنگام تردد درمحورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان بخصوص درشب و درهنگام بارندگی های شدید ضمن رعایت نکات ایمنی و توقف در مکان مناسب و امن وكسب اطلاعات از مسیر طی طریق نمایند.

کشاورزان و باغداران محترم با توجه به کاهش شدید دما در طی روز های آینده نسبت به چیدن محصولات و انتقال آن به انبارهای نگهداری اقدام لازم را بعمل آورند.

با توجه به بارش برف و مه آلود شدن محور های کوهستانی،رانندگان محترم هنگام عبور از مناطق برف گیر و کوهستانی ضمن به همراه داشتن پوشاک گرم،خوراک و تجهیزات زمستانی مانند ضد یخ و زنجیر چرخ احتیاط لازم را در زمان برف و مهآلود بودن جاده بعمل آورند.

به کلیه نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می گردد ضمن آماده نمودن تجهیزات و ماشین آلات امدادی،آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امدادو نجات و خدمات رسانی همچون به خصوص در راههای ارتباطی اصلی و فرعی را داشته باشید.

منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.